ѕроект розроблено √оловою ’ќћ√ќ "ѕрол≥ска" ™вгеном  апл≥ним
ќбсудить в форуме
ѕроект зм≥н до «акон≥в ”крањни, розпор¤джень, наказ≥в, постанов та розпор¤джень, затверджених ћќЌ ”крањни,  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни, ѕрезидентом ”крањни та ¬ерховною –адою ”крањни

ѕреамбула:

ƒаний проект зм≥н до ”крањнського законодавства розроблений з метою його вдосконаленн¤ до ™вропейських стандарт≥в осв≥ти, права та соц≥альноњ пол≥тики, зб≥льшенн¤ в≥дпов≥дальност≥ держави перед аб≥тур≥Їнтами та студентами украњнських ¬Ќ«≥в, п≥днесенн¤ на ¤к≥сно новий р≥вень прав ≥ свобод, соц≥альних стандарт≥в, що д≥ють в ”крањн≥.
ѕроект передбачаЇ повну л≥кв≥дац≥ю в ”крањн≥ примусових в≥дпрацювань (в тому числ≥ Ц за угодами по держзамовленню), створенн¤ умов дл¤ безперешкодних вступ≥в вс≥х верств населенн¤ до ¬Ќ«≥в. ќсоблива увага в даному проект≥ прид≥лена соц≥ально незахищеним верствам населенн¤ та обдарован≥й молод≥, випускникам, що зак≥нчили або почали навчанн¤ у середньому осв≥тньому заклад≥ до запровадженн¤ загальнообовТ¤зкового дл¤ аб≥тур≥Їнт≥в «овн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤.
ѕроект маЇ на мет≥ створенн¤ д≥Ївого механ≥зму запровадженн¤ ¤к≥сних реформ осв≥ти в ”крањн≥, боротьби з корупц≥Їю, спри¤нн¤ прозорост≥ в оц≥нц≥ заклад≥в осв≥ти та њх викладанн¤, вступу до ¬Ќ«≥в.
ѕроект «акону маЇ бути "першою ласт≥вкою" у переход≥ в≥д примусових метод≥в управл≥нн¤ до консол≥дац≥йних, покликаний спри¤ти розвитоку громадського та волонтерського рух≥в в ”крањн≥, забезпечити студент≥в та випускник≥в ¬Ќ«≥в д≥йсно корисною та потр≥бною практикою, в майже стов≥дсотковому обс¤з≥, врегулювати на законодавчому р≥вн≥ в≥дносини м≥ж ¬ищими навчальними закладами, ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни, орган≥зац≥¤ми ≥ п≥дприЇмствами вс≥х форм власност≥, громадськими неур¤довими орган≥зац≥¤ми.

ќсновна частина:

ƒо ст.56 «” Ђѕро вищу осв≥туї - в абзац перший додати:
Ђ¬ища осв≥та в ”крањн≥ на умовах конкурсу Ї безкоштовною, громад¤ни ”крањни в≥льн≥ у вибор≥ роботи та м≥сц¤ проживанн¤, а отже:ї
абзац другий Ђвикреслитиї та викласти його в наступн≥й редакц≥њ:
Ђ¬ищий навчальний заклад складаЇ рекомендац≥ю щодо працевлаштуванн¤ випускника до орган≥зац≥њ, що виступила замовником навчанн¤, в раз≥ згоди випускника працювати у замовника, вищим навчальним закладом гарантуЇтьс¤ працеванн¤ у форм≥ направленн¤ на роботуї.

¬ключити ст.43-1 «” Ђѕро вищу осв≥туї та викласти њњ в наступн≥й редакц≥њ:
Ђ”часть у проф≥льних проектах неприбуткових орган≥зац≥й враховуЇтьс¤ вищими навчальними закладами за самост≥йну або (та) практичну роботу студента, стажуванн¤.
ѕро нам≥р вз¤ту участь в проф≥льному проект≥ студент спов≥щаЇ вищий навчальний заклад заздалег≥дь.
јдм≥н≥страц≥Їю ¬ищих навчальних заклад≥в можуть самост≥йно розгл¤датис¤ пропозиц≥њ неур¤дових орган≥зац≥њ щодо сп≥впрац≥ з неприбутковими орган≥зац≥¤ми з метою покращенн¤ умов навчанн¤, проходженн¤ практики, самост≥йноњ роботи тощо на баз≥ перших.
¬ищ≥ навчальн≥ заклади можуть самост≥йно пропонувати студентов≥ (випускников≥) прийн¤ти участь в проектах неприбуткових орган≥зац≥й.

ƒо Ђ”мов прийому до вищих навчальних заклад≥в ”крањниї на 2009 та кожний наступний п≥сл¤ нього р≥к включити наступн≥ редакц≥њ та внести зм≥ни ≥снуючих положень, ≥нших документ≥в, затверджених ћќЌ ”крањни,  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни, ѕрезидентом ”крањни:
- ¬ищий навчальний заклад не бере участ≥ та не виступаЇ в ¤кост≥ посередника, не несе в≥дпов≥дальност≥ за невиконанн¤ договор≥в, що заключен≥ м≥ж студентом (аб≥тур≥Їнтом), замовником навчанн¤.
- ƒл¤ ос≥б, що почали навчанн¤ в загальноосв≥тн≥х, спец≥ал≥зованих школах, ≥нших закладах середньоњ осв≥ти до запровадженн¤ в ”крањн≥ загальнообовТ¤зкового дл¤ аб≥тур≥Їнт≥в зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤ Ц запроваджувати в ¤кост≥ оц≥нки отриманих знань ≥спити або зовн≥шнЇ незалежне оц≥нюванн¤ за вибором.
- ¬иданий —ертиф≥кат ”крањнського центру оц≥нюванн¤ ¤кост≥ осв≥ти д≥йсний безтерм≥ново дл¤ встуу та зараховуЇтьс¤ ¬ищими навчальними закладами дл¤ оц≥нюванн¤ аб≥тур≥Їнт≥в в раз≥ згоди останн≥х.
- ѕри вступ≥ у вищий навчальний заклад ос≥б, що почали або зак≥нчили навчанн¤ в загальноосв≥тн≥х, спец≥ал≥зованих школах, ≥нших закладах середньоњ осв≥ти до запровадженн¤ в ”крањн≥ загальнообовТ¤зкового дл¤ аб≥тур≥Їнт≥в зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤ та не поступили у вищ≥ навчальн≥ заклади, або були в≥драхован≥ з навчанн¤, або були в≥драхован≥ з навчанн¤, здобули диплом про вищу осв≥туЦ зараховувати при вступ≥ в вищий навчальний заклад отриман≥ документи про осв≥ту - атестати.
ќц≥нки з атестат≥в заклад≥в середньоњ осв≥ти ≥ндексуютьс¤ за наступним алгоритмом: 12 бал≥в = 200 бал≥в (”÷ќяќ), 5 бал≥в = 200 бал≥в (”÷ќяќ).
- јльтернативною формою оц≥нюванн¤ навик≥в та р≥вн¤ п≥дготовки ≥спитам дл¤ аб≥тур≥Їнт≥в напр¤м≥в Ђпедагог≥чна осв≥таї, "мистецтво", "гуман≥тарн≥ науки", "журнал≥стика та ≥нформац≥¤", "соц≥ально-пол≥тичн≥ науки" може бути усп≥шний результат участ≥ у в≥дпов≥дному проф≥льному конкурс≥, орган≥зованого п≥дприЇмствами, орган≥зац≥¤ми, установами незалежно в≥д форми власност≥, ф≥зичними особами, юридичними особами, неприбутковими орган≥зац≥¤ми, ф≥зичними особами-п≥дприЇмц¤ми за п≥дтримки орган≥в державноњ влади, проф≥льних м≥н≥стерств та управл≥нь.
- ¬ищ≥ навчальн≥ заклади державноњ форми власност≥ при вступн≥й кампан≥њ на не менше н≥ж на 10%, але не б≥льше, н≥ж 25% бюджетних м≥сць, а приватноњ форми власност≥ Ц не менше, н≥ж 15%, але не б≥льше, н≥ж 50% контрактних м≥сць враховують альтернативну ≥спитам форму оц≥нюванн¤ навик≥в та р≥вн¤ п≥дготовки аб≥тур≥Їнта при вступ≥ на спец≥альност≥ Ђпедагог≥чна осв≥таї, "мистецтво", "гуман≥тарн≥ науки", "журнал≥стика та ≥нформац≥¤", "соц≥ально-пол≥тичн≥ науки" - усп≥шний результат участ≥ у в≥дпов≥дному проф≥льному конкурс≥ (фестивал≥, тощо), орган≥зованого п≥дприЇмствами, орган≥зац≥¤ми, установами вс≥х форм власност≥, ф≥зичними особами, юридичними особами, неприбутковими орган≥зац≥¤ми, ф≥зичними особами-п≥дприЇмц¤ми за п≥дтримки орган≥в державноњ влади, проф≥льних м≥н≥стерств та управл≥нь.
- —писок конкурс≥в (фестивал≥в, тощо), за усп≥шними результатами ¤ких аб≥тур≥Їнти можуть бути зарахован≥, перел≥к п≥дприЇмств, орган≥зац≥й, установ вс≥х форм власност≥, ф≥зичних ос≥б, юридичних ос≥б, неприбуткових орган≥зац≥й, ф≥зичних ос≥б-п≥дприЇмц≥в, що можуть брати участь в орган≥зац≥њ таких конкурс≥в (фестивал≥в, тощо) визначаЇтьс¤ затверджуЇтьс¤ членами в≥дпов≥дних дорадчих орган≥в, при м≥сцевих (обласних) управл≥нн¤х у справах с≥мТњ та молод≥ ¤к≥ провод¤ть свою д≥¤льн≥сть в рег≥он≥, в ¤кому працюЇ в≥дпов≥дний ¬ищий навчальний заклад.
„ленами дорадчого органу при проф≥льних ћ≥н≥стерствах ”крањни погоджуютьс¤ перел≥ки та можуть вноситис¤ корективи до них. –≥шенн¤ доражчих орган≥в п≥дписуютьс¤ √оловуючим такого органу та представником ћ≥н≥стерства, уповноваженим на то, публ≥чно оголошуютьс¤, публ≥куютьс¤ в «ћ≤.
Ќа виконанн¤ даного пункту ћ≥н≥стерством у справах с≥мТњ, молод≥ та спорту п≥дписуютьс¤ в≥дпов≥дн≥ накази, розпор¤дженн¤, затверджуютьс¤ та рекомендуютьс¤ ≥нш≥ документи, ¤к≥ визначать процес вт≥ленн¤ даного механ≥зму.
- √ромадськ≥ неур¤дов≥ орган≥зац≥њ можуть робити в≥дпов≥дн≥ замовленн¤ на навчанн¤ своњх член≥в у ¬ищих навчальних закладах в обс¤з≥, встановленому ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни за кошти державного бюджету ”крањни.
¬ищий навчальний заклад при випуску студента по замовленню громадськоњ неур¤довоњ орган≥зац≥њ спри¤Ї його працевлаштуванн¤ в раз≥ п≥дписанн¤ в≥дпов≥дноњ угоди з органами державноњ влади (¤к≥ потребують робочоњ сили), орган≥зац≥¤ми, п≥дприЇмствами незалежно в≥д форм власност≥.
- –≥вень соц≥алноњ в≥дпов≥дальност≥ ¬Ќ«≥в та р≥вень осв≥ти, що даЇтьс¤ хми студентам оц≥нюють проф≥льн≥ неприбутков≥ громадськ≥ орган≥зац≥њ ”крањни. –аз на р≥к ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни орган≥зовуЇтьс¤ форум за участ≥ представник≥в цих орган≥зац≥й. «а результатами форуму виноситьс¤ в≥дпов≥дне р≥шенн¤ оц≥нки. –езультати р≥шенн¤ Ї публ≥чною ≥нформац≥Їю ¤ка розповсюджуютьс¤ зг≥дно в≥дпов≥дного законодавства, маЇ дорадчий голос при врахуванн≥ р≥шень ћ≥н≥стерством та органами державноњ влади та м≥сцевого самовр¤дуванн¤.


ƒл¤ вивченн¤ та обговоренн¤, наданн¤ квал≥ф≥кац≥йноњ оц≥нки проекту, його подальшого врахуванн¤ органами держвлади, прошу:
- —творити ком≥с≥ю за участ≥ автор≥в проекту, ѕрезидента та прац≥вник≥в —екретар≥ату ѕрезидента ”крањни,  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни, ћ≥н≥стерства с≥мТњ, молод≥ та спорту ”крањни, проф≥льних ком≥тет≥в ¬ерховноњ –ади ”крањни, неприбуткових та студентських обТЇднань, орган≥в державноњ влади.
- ћ≥н≥стерству осв≥ти ”крањни звернутис¤ до ћ≥н≥стерства у справах с≥мТњ та молод≥ та спорту з наданн¤м в≥дпов≥дних пропозиц≥й сп≥впрац≥, викладених вище (що стосуютьс¤ њх компетенц≥њ);
- ѕрезиденту ”крањни, —екретар≥ату ѕрезидента ”крањни,  аб≥нету м≥н≥стр≥в ”крањни забезпечити масов≥ обговоренн¤ проекту та створити робоч≥ групи, винести проект на розгл¤д у ¬ерховну –аду ”крањни з урахуванн¤м зм≥н, внести в≥дпов≥дн≥ зм≥ни до «акон≥в, проект≥в «акон≥в, ”каз≥в, розпор¤джень, ≥нших документ≥в, що стосуютьс¤ проекту, видати в≥дпов≥дн≥ накази, розпор¤дженн¤;
- ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни: забезпечити обговоренн¤ проекту в ком≥тетах та ком≥с≥¤х з подальшим винесенн¤м проекту на голосуванн¤ та запрошенн¤м до його представленн¤ автор≥в;
- ћ≥н≥стерству у справах с≥мТњ та молод≥ та спорту Ц обговорити та внести в≥дпов≥дн≥ в≥дпов≥дн≥ зм≥ни до «акон≥в, проект≥в «акон≥в, ”каз≥в, розпор¤джень, ≥нших документ≥в, що стосуютьс¤ проекту, видати в≥дпов≥дн≥ накази, розпор¤дженн¤;
- вс≥м державним органам ”крањни Ц сп≥вд≥¤ти в обговоренн≥ проекту, його прийн¤тт≥, сформувати свою позиц≥ю з питань даного проекту, виробити рекомендац≥њ з питань, викладених в проект≥ та спр¤мувати њх на адресу автора: 61089, м. ’арк≥в, вул. ƒн≥стровська, б.17,  апл≥ну ™.¬ з позначкою на конверт≥ Ђрекомендац≥њ автору проекту зм≥н до «акон≥в ”крањниї

Hosted by uCoz